Лабораторія кар'єри долучилась до проведення літніх шкіл на кафедрі маркетингу. Заходи на платформі Fablab KhNUE відкрив декан факультету менеджменту і маркетингу Володимир Вовк. Школярі харківських шкіл, студенти Харківського державного автомобільно-дорожнього коледжу, а також майбутні маркетологи - студенти ХНЕУ ім. С. Кузнеця, прийняли участь у воркшопі «Hard and soft skills for future marketing specialists» від компанії Wiserbrand, який провели директор з маркетингу Євген Коплюк та HR-директор Олена Лелюк.

Після перерви на каву-брейк майбутні абітурієнти прослухали майстер-клас та взяли активну участь у Q&A-сессії із завідувачкою кафедри підприємництва та готельно-ресторанного бізнесу Марини Салун на тему соціального підприємництва.

Також представники Wiserbrand провели перемовини щодо співпраці із представниками кафедри інформатики та комп'ютерної техніки, а Євген Коплюк дав інтерв'ю Лабораторії кар'єри (очікуйте у телеграм-каналі незабаром).






Інші публікації

Далі
« Prev Post
Назад
Next Post »