Діджиталізація вже не є інновацією і була трендом декілька років назад. Зараз це вже сьогодення та тісно пов'язане з повсякденним життям явище. Цифрова складова присутня в освіті, на роботі, у побуті, соціальному житті, а пандемія ще більш актуалізовала знання та навички у цій сфері.
Протягом березня та квітня Лабораторія кар'єри реалізувала проект Digital Vesna для студентів ХНЕУ ім. С. Кузнеця, а також Києва, Одеси, Хмельницького, Дніпра, та усіх бажаючих підсилити компетентності з SMM, брендингу, digital-, SEO- та стратегічного маркетингу, налаштування таргетингу, оформлення соцмереж і дизану сайтів, дізнатися про тренди цифровізації, інструменти та лайфхаки.
Спікерами виступили провідні фахівці IT-компаній, брендингових та маркетингових агентств і студій: Турум-бурум, lifecell, MobiDev, Promodo, MonyaGets, Zone3000. Досвід практиків є цінним доповненням до знань тих, хто здубуває освіту та прагне розвитку у напрямках реклами і зв’язків з громадськістю, медіа-комунікацій, маркетингу, мультимедійних видань. Сукупною аудиторією майстер-класів стали близько 500 слухачів.
Підсумки Digital Vesna були підведені під час Kuznets Business Day 21 травня на панельный дискусії «Технології удосконалюють світ». До заходу долучились, як учасники та спікери весінніх майстер-класів, так і представники бізнесу, освіти та влади: Департамент у справах сім`ї, молоді та спорту Харківської міської ради, Obys agency, СHM software, Gwara Media, Boomerang, Українська Асоціація Маркетингу, НУВГП (м. Рівне), ХНУ (м. Хмельницький), НТУ "Дніпровська політехніка", ХНУ імені В. Н. Каразіна та інші. У змішаному форматі зустрічі, офлайн та на трансляції, зібралось понад 70 учасників.
Дякуємо усім учасникам та партнерам! Записи трансляцій можна подивитись у телеграм-каналі Лабораторії кар’єри ХНЕУ ім. С. Кузнеця: https://t.me/careerhneu