Лабораторія кар’єри ХНЕУ ім. С. Кузнеця запрошує на майстер-класи під час Днів кар’єри

 

Тема: Антилегалізаційне законодавство: нові вимоги за міжнародними стандартами
Час: 9 лютого, 14:00
Спікер: Наталія Внукова, доктор економічних наук, професор кафедри банківської справи і фінансових послуг ХНЕУ ім. С. Кузнеця

Майстер-клас щодо змін, які відбулись у антилегалізаційному законодавстві України 2019 року і запроваджені 2020 року із застосування ризик-орієнтованого підходу в системі фінансового моніторингу.

  • Нові вимоги до визначених нефінансових установах та професіях (ВНУП) за 22 та 23 міжнародним стандартом.
  • Зміни у Законі України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» щодо запровадження ризик-орієнтованого підходу
  • Облік публічних осіб
  • Здійснення належної перевірки клієнтів
  • Зміни у виявленні та звітуванні про порогові та підозрілі фінансові операції
  • Цільові фінансові санкції
  • Зміни у нагляді та регулюванні
  • Збільшення Вашої відповідальності

Реєстрація: www.forms.gle/GHCeFtxMLzdm3dd39
Посилання на трансляцію: www.zoom.us/j/97930032451?pwd=OUVmak1xcFY2NTJEOXMvWU05cmdYZz09
Ідентифікатор конференції
: 979 3003 2451
Код доступа: 699319

 

Тема: RETAIL 4.0 Як змінився споживач?
Час: 11 лютого, 11:00
Спікер: Анастасія Панчук, кандидат економічних наук, доцент, завідувачка кафедри економіки підприємства та організації бізнесу ХНЕУ ім. С. Кузнеця 

  • 15+ років вивчає маркетинг
  • 3+ роки викладає курс «Транзитивна економіка» в Університеті Фрідріх- Александр м. Нюрнберг, Німеччина
  • 5+ років консультує виконавців та приймає участь в організації заходів щодо презентацій практико-орієнтованих проектів, бізнес- планів та планів маркетингу
  • має сертифікати Warton Business School, Copenhagen Business School, University of Meryland

Ми рекомендуємо приєднатись, якщо Ви:

  • Власник або управляючий бізнесом
  • Починаючий або досвідчений маркетолог
  • Прагнете бути в тренді та розуміти як співпрацювати із споживачами
  • Зацікавлені у нових знаннях та прагнете розвитку!

Питання, які розглянемо:

1. Як Індустрія 4.0 вплинула на маркетинг та ритейл
2. Результати досліджень щодо:
  • Зміни каналів здійснення купівлі товарів за категоріями
  • Намірів купівлі за категоріями товарів
  • Структури витрат українців у 2020 році
  • Чинників, за якими виникає почуття невпевненості споживачів
3. Ключові чинники набуття та втрати лояльності споживачів в ритейлі
4. Елементи, що формують споживчу цінність в ритейлі
5. Комплексний підхід до управління лояльністю споживачів

Реєстрація: www.forms.gle/GHCeFtxMLzdm3dd39
Посилання на трансляцію: www.us02web.zoom.us/j/81860232660?pwd=N0hzY1dmSWlsZ282dG0zc0w4STg3QT09
Ідентифікатор конференції: 818 6023 2660
Код доступа: 059825

Інші публікації

Далі
« Prev Post
Назад
Next Post »