Тема: Антилегалізаційне законодавство: нові вимоги за міжнародними стандартами
Час: 9 лютого, 14:00
Спікер: Наталія Внукова, доктор економічних наук, професор кафедри банківської справи і фінансових послуг ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Майстер-клас щодо змін, які відбулись у антилегалізаційному законодавстві України 2019 року і запроваджені 2020 року із застосування ризик-орієнтованого підходу в системі фінансового моніторингу.
- Нові вимоги до визначених нефінансових установах та професіях (ВНУП) за 22 та 23 міжнародним стандартом.
- Зміни у Законі України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» щодо запровадження ризик-орієнтованого підходу
- Облік публічних осіб
- Здійснення належної перевірки клієнтів
- Зміни у виявленні та звітуванні про порогові та підозрілі фінансові операції
- Цільові фінансові санкції
- Зміни у нагляді та регулюванні
- Збільшення Вашої відповідальності
Реєстрація: www.forms.gle/GHCeFtxMLzdm3dd39
Посилання на трансляцію: www.zoom.us/j/97930032451?pwd=OUVmak1xcFY2NTJEOXMvWU05cmdYZz09
Ідентифікатор конференції: 979 3003 2451
Код доступа: 699319
Тема: RETAIL 4.0 Як змінився споживач?
Час: 11 лютого, 11:00
Спікер:
Анастасія Панчук, кандидат економічних наук, доцент, завідувачка
кафедри економіки підприємства та організації бізнесу ХНЕУ ім. С.
Кузнеця
- 15+ років вивчає маркетинг
- 3+ роки викладає курс «Транзитивна економіка» в Університеті Фрідріх- Александр м. Нюрнберг, Німеччина
- 5+ років консультує виконавців та приймає участь в організації заходів щодо презентацій практико-орієнтованих проектів, бізнес- планів та планів маркетингу
- має сертифікати Warton Business School, Copenhagen Business School, University of Meryland
Ми рекомендуємо приєднатись, якщо Ви:
- Власник або управляючий бізнесом
- Починаючий або досвідчений маркетолог
- Прагнете бути в тренді та розуміти як співпрацювати із споживачами
- Зацікавлені у нових знаннях та прагнете розвитку!
Питання, які розглянемо:
1. Як Індустрія 4.0 вплинула на маркетинг та ритейл2. Результати досліджень щодо:
- Зміни каналів здійснення купівлі товарів за категоріями
- Намірів купівлі за категоріями товарів
- Структури витрат українців у 2020 році
- Чинників, за якими виникає почуття невпевненості споживачів
4. Елементи, що формують споживчу цінність в ритейлі
5. Комплексний підхід до управління лояльністю споживачів
Реєстрація: www.forms.gle/GHCeFtxMLzdm3dd39
Посилання на трансляцію: www.us02web.zoom.us/j/81860232660?pwd=N0hzY1dmSWlsZ282dG0zc0w4STg3QT09
Ідентифікатор конференції: 818 6023 2660
Код доступа: 059825