Лабораторія кар'єри та кафедра управління соціальними комунікаціями ХНЕУ ім. С. Кузнеця пропонують до вашої уваги інтерв'ю з Дмитром Циганковим, директором з розвитку продуктів та власних торгових марок Fozzy Group. Він відповів нам на питання стосовно маркетингу з власного досвіду у ритейлі, а також про кар'єру у Сільпо. Додивись відео до кінця та дізнайся:
- Де придбаnи досвід
- Як створити замотивовану команду
- На що звертається увага у новій людині в команді
- Наскільки важлива освіта для маркетолога
- Поради для реалізації свого першого проекту
- Поради щодо професійної літератури
- Наскільки успішним є проект колаборації Сільпо і Мавка та чи є подібні проекти в Харкові
- Де придбаnи досвід
- Як створити замотивовану команду
- На що звертається увага у новій людині в команді
- Наскільки важлива освіта для маркетолога
- Поради для реалізації свого першого проекту
- Поради щодо професійної літератури
- Наскільки успішним є проект колаборації Сільпо і Мавка та чи є подібні проекти в Харкові