26 квітня 2018 року в ХНЕУ ім. С. Кузнеця відбувся фінал XII Міжнародного конкурсу студентських маркетингових, PR-проектів та стартапів «Золотий компас».
Тема цього року "Проекти, події та ініціативи для малих міст: бізнес та суспільний сектор"
Конкурс відвідало 13 команд з 8 вишів Харкова, Одеси, Тернополя, Чернігова, Сум та Донецька.
Перші місця отримали:
Секція «PR- ПРОЕКТИ»
Команда Одеської національної академії харчових технологій з проектом «Черноморськ чекає». Наукові керівники: Голубьонкова Олена Олексіївна, к.е.н., доцент кафедри маркетингу, підприємництва і торгівлі; Брайко Марина Герольдівна, старший викладач кафедри маркетингу, підприємництва і торгівлі.
Секція «МАРКЕТИНГ»
Команда Одеської національної академії харчових технологій з проектом «Фестиваль «Гранд Каньон». Наукові керівники: Голубьонкова Олена Олексіївна, к.е.н., доцент кафедри маркетингу, підприємництва і торгівлі; Брайко Марина Герольдівна, старший викладач кафедри маркетингу, підприємництва і торгівлі.
Секція «START-UP ПРОЕКТИ»
Команда Чернігівського національного технологічного університету з проектом «EcoChe». Наукові керівники: Хоменко Інна Олександрівна, д.е.н., доц. кафедри теоретичної та прикладної економіки; Холявко Наталія Іванівна, к.е.н., доц. кафедри теоретичної та прикладної економіки
Вітаємо переможців, дякуємо усім учасникам та членам журі!
Докладний фотозвіт: https://photos.app.goo.gl/I0HphCbtp16PkiyE3
Організатором конкурсу виступив відділ працевлаштування студентів та взаємодії з бізнес-структурами job.hneu.edu.ua/goldencompass, www.facebook.com/gc.khnue, www.instagram.com/gc.khnue, www.facebook.com/depvps.hneu, www.instagram.com/careerhneu.