Кар'єра у ПриватБанку. За три роки - від оператора кол-центру до керівника бізнесу.


Багато хто фразу “Можливість кар'єрного росту” в оголошеннях про вакансії сприймає як штамп, як обов'язковий прийом у спробах залучити нових співробітників. Таке ставлення грунтується на власному досвіді або на досвіді друзів, знайомих. Часто перспективи кар'єри закінчуються відразу ж після прийняття претендента на роботу. І це не проблема недолугого оформлення вакансії, чи формального ставлення до справи ейчара. Адже це логічна історія. Не можуть 20 офіціантів через деякий час всі стати директорами ресторанів. Просто ресторанів на всіх не вистачить. А ось один чи два з таких новачків дійсно можуть зробити успішну кар'єру. І тут справа саме в особистих якостях цих новачків.

Зараз мова піде якраз про такого новачка. Знайомтесь - Володимир Арутюнян. З 2017-го - керівник напрямку розвитку програм лояльності регіонального управління ПриватБанку в Харківській області. Ще чотири роки тому він ходив на лекції в університет. І ось вже керівник бізнесу великого банку. Віриться насилу, але це так.


Про все по порядку.

У родині Володимира розраховували, що той піде шляхом батька - стане виробничником. У крайньому випадку, як було модно на той час - юристом. Але ще у школі на уроках економіки Володимир однозначно вирішив - стане банкіром. Рух грошей, кредитування, електронний банкінг здавалися йому дуже цікавими. Знати всі нюанси, впливати на процеси - все це виходило за рамки звичайної і нудної економіки. І ось він вже у Харківському національному економічному університеті ім. С. Кузнеця. Вузька спеціалізація, і це принципово - банківська справа.

Навчання - як робота. Ходив на лекції сумлінно, вчив все, що давали, читав додатково про передовий досвід, про інновації. Ще на четвертому курсі встиг попрацювати кредитним експертом в автосалоні. Тут отримав перший досвід продажів, кредитування, роботи з фінансовими документами. Після одержання диплому у 2014-му, як і планував, пішов проситися у банк.

У ПриватБанку для молодого випускника вибір був невеликий: спеціаліст з обслуговування клієнтів у відділенні або консультант з підтримки клієнтів-фізосіб у “Чат-Онлайн”. Мабуть, у пошуках нового досвіду Володимир обрав “Чат-Онлайн”. Образ супергероя, який миттєво вирішує банківські проблеми, здавався привабливим і дуже крутим. Через три місяці відчуття були геть інші. Здавалося, що вивчити деталі всіх банківських продуктів, швидко в них орієнтуватися, давати корисні рекомендації, і все це з урахуванням психологічних особливостей клієнтів, просто нереально. Серед колег він впевнено зайняв місце у підвалинах рейтингу. Насувався відчай.

Допомога прийшла звідкіля не чекав. Усупереч думкам, що успішні працівники рідко діляться своїми секретами і підтримують відстаючих, колеги підставили дружнє плече новачку. Підказали, навчили, допомогли. Ще через три місяці Володимир відчував себе вже справжнім професіоналом. Показники підскочили вгору. Ідеї та плани не давали спати ночами.

Армія змусила зробити перерву. Строкова служба по різному впливає на людей. Хтось вважає, що це втрачений час та деградація особистості. Хтось говорить, що це школа мужності та неоціненний досвід. Володимир підходить до питання більш виважено. Справді, роль гвинтика у великій армійській машині мінімальна. Армія одягає, годує, керує. Роби, що кажуть і будеш героєм. Прагнення, амбіції уходять на дальній план. Але разом з тим протягом року Володимир робив важливу справу - із товаришами по службі відновлював та готував військову техніку для АТО. Він не жалкує, що служив.


Після “дембеля” був час подумати - куди рухатися далі. Кидати банківську справу Володимир не планував. Але, для експерименту, під час відпустки походив по інших фінустановах. Такої технологічності, як у ПриватБанку, не знайшов і повернувся на старе місце. Але тут залишатися довго не збирався.

Згадалася горезвісна фраза багатьох вакансій - “Можливість кар'єрного росту”. Перший крок на цьому шляху - показники. Володимир впевнено и стабільно займає призові місця у рейтингах. Далі - ініціатива, слушні пропозиції, саморозвиток. Результат не забарився. Надійшла пропозиція розширити компетенцію - перейти у “Чат-Онлайн” проекту МСБ. Для цього потрібно опанувати новий пласт банківських продуктів. Коротке навчання, і Володимир вже онлайн вирішує питання малого та середнього бізнесу.

Технологія успіху вже відпрацьована. Знову відмінні рейтинги, навчання, розвиток, прагнення нового, здорові амбіції. На новому місці Володимир не залишився і року. У серпні 2017-го запропонували посаду керівника напрямку в регіональному управлінні.

На перший погляд - все просто. Саме так думає і Володимир. Нічого складного - не роби по шаблону, проявляй творчість та ініціативу, навчайся, прагни змін. Його девіз - “Не соромно не знати. Соромно не знати і не запитати!” Досвід роботи у підтримці клієнтів та МСБ був дуже важливим. Так досконало вивчити продукти і так майстерно навчитися спілкуватися з людьми можна тільки тут.

Для розуміння секретів професійного зростання добре підходить хобі Володимира - біг на великі дистанції. Дійсно, марафон дається не кожному. А тільки тим, хто дуже хоче подолати дистанцію і тим, хто може це робити. Так само, як і “можливість кар'єрного росту” відкрита тим, хто цього прагне.

Інші публікації

Далі
« Prev Post
Назад
Next Post »