В ХНЕУ ім. С. Кузнеця відбувся ярмарок вакансій

15 травня 2015 в Харківському національному економічному університеті імені Семена Кузнеця відбувся традиційний ярмарок вакансій, організатором якого виступив відділ працевлаштування студентів та взаємодії з бізнес-структурами. Захід відбувся за підтримки регіональної інтернет-служби «Работа в Харкове». Партнерами ярмарки вакансій стали компанія Global Bilgi і мережа супермаркетів «Сільпо». Ярмарок вакансій відкривав ректор ХНЕУ ім. С. Кузнеця професор Пономаренко Володимир Степанович, який звернувся з вітальним словом до роботодавців, студентам і випускникам.

У цьогорічному ярмарку вакансій взяли участь 40 провідних підприємств і організацій Харкова і України, які представляють сфери інформаційних технологій, страхування, банківської справи, виробництва, туристичного бізнесу, торгівлі, видавництва та інші. Традиційно в ярмарку вакансій взяли участь наші постійні партнери Харківський обласний центр зайнятості, який надав можливість студентам пройти тестування, розмістити вакансії у вільному доступі в мережі Інтернет, і проінформували про можливості відкриття власної справи.

Також серед постійних учасників: компанії NIX Solutions, «1C-Теллур», Gameloft, «ПриватБанк», UniCreditBank, FulcrumWeb, «Фактор». Вперше учасниками ярмарку вакансій стали: видавнича група «Основа», типографія Aladdin Print, «Нова Лінія», страхова група «ТАС», голландська страхова компанія AEGON, «Воля-Кабель», «ПСВ-Антік», міжнародна молодіжна організація AIESEC. Активними учасниками ярмарків вакансій серед представників компаній є випускники ХНЕУ ім. С. Кузнеця, які займають посади в «САН ІнБев Україна», Global Bilgi, «Філіп Морріс Україна», Zone3000, FOZZY-FOOD («Сільпо»), «ПСВ-Антік», Aladdin Print.

Близько 1000 студентів ХНЕУ ім. С. Кузнеця мали можливість ознайомитися з представленими вакансіями, вимогами до потенційних посад, специфікою діяльності, умовами праці, соціальними гарантіями, історією підприємств і організацій, презентувати власне резюме, записатися на співбесіду. В свою чергу, роботодавці мали можливість знайти активних, відповідальних, енергійних співробітників, вони проводили презентації компаній, розповідали про свої вакансії, знайомилися зі студентами та випускниками університету, презентували програми стажувань та молодіжні програми набору.

Роботодавці-учасники ярмарку високо оцінили рівень організації та проведення заходу, відзначили зацікавленість і високу активність студентів університету. Відгуки студентів також були позитивними.




Інші публікації

Далі
« Prev Post
Назад
Next Post »