Global Bilgi це аутсорсинговий контакт центр (outsourcing call-center). Компанія входить в Turkcell Group, річний оборот якої складає 6 млрд. доларів. У нас працює більше ніж 7,400 співробітників у трьох країнах : Україні, Туреччині і в Білорусії. За розмірами Global Bilgi входить до числа перших 5% серед контакт центрів країн Європи, Близького Сходу і Азії з аутсорсингу.
В Україні свою діяльність компанія почала в жовтні 2008 р. і на сьогоднішній день штат співробітників складає більш ніж 800 чоловік. Операційні центри Global Bilgi розташовані в таких містах – м. Київ, м. Дніпропетровськ, м.Суми, м.Харків. Також компанія має десять операційних центрів в Туреччині та в Білорусії. Першим клієнтом Global Bilgi в Україні став мобільний оператор life :)
Клієнтами компанії зараз є: Turkcell - 2-ий провідний оператор GSM Європи, Life:) – 3-ій провідний оператор GSM України, Digiturk – найбільша цифрова телевізійна платформа Туреччини, Viasat Ukraine - 1-й в Україні ліцензійний провайдер платного цифрового супутникового телебачення, Maxi Card - універсальна дисконтна система, а також інші міжнародні лідери - Inteltek, Estore, Bilyoner.com, Tellcom, BP, Sony Ericsson, Cukurova Ithalat, P&G Turkiye, Atel, Superonline, Gillette.
• Telesales
Перехресний продаж/продаж продуктів та послуг через телефон.
Перехресний продаж/продаж продуктів та послуг через телефон.
• Telemarketing
Реклама продуктів/послуг майбутнім клієнтам або інформування кліентів/груп/гостей про будь-яку діяльність або новини по телефону. Проведення анкетування/опитування клієнтів.
Реклама продуктів/послуг майбутнім клієнтам або інформування кліентів/груп/гостей про будь-яку діяльність або новини по телефону. Проведення анкетування/опитування клієнтів.
• Infoline послуги по телефону
Ми забезпечуємо високу якість infoline послуг клієнтам, які дзвонять в контакт-центр, щоб отримати певну інформацію щодо послуг/продуктів/подій і т.ін.
Ми забезпечуємо високу якість infoline послуг клієнтам, які дзвонять в контакт-центр, щоб отримати певну інформацію щодо послуг/продуктів/подій і т.ін.
• Управління Скаргами
Управління скаргою забезпечується на високому професійному рівні з метою задоволення всіх запитів клієнта. Ми піклуємося про клієнтські скарги і повідомляємо про статус рішення їх скарг протягом 24 годин по SMS або по телефону. У результаті, ми перетворюємо скарги і незадоволеність клієнтів на щасливу та задоволену посмішку :)
Управління скаргою забезпечується на високому професійному рівні з метою задоволення всіх запитів клієнта. Ми піклуємося про клієнтські скарги і повідомляємо про статус рішення їх скарг протягом 24 годин по SMS або по телефону. У результаті, ми перетворюємо скарги і незадоволеність клієнтів на щасливу та задоволену посмішку :)
• IVR Управління
Інтерактивний Голосовий автовідповідач використовується як багатофункціональний канал самообслуговування, щоб забезпечити двосторонню взаємодію без потреби в операторах. Це дозволяє Клієнтам вивчати інформацію, а також швидко і зручно користуватися послугами, не залежно від свого місцезнаходження.
Інтерактивний Голосовий автовідповідач використовується як багатофункціональний канал самообслуговування, щоб забезпечити двосторонню взаємодію без потреби в операторах. Це дозволяє Клієнтам вивчати інформацію, а також швидко і зручно користуватися послугами, не залежно від свого місцезнаходження.
• Back office (технічна підтримка)
Back office (команда технічної підтримки) необхідна для того, щоб приймати вхідні дзвінки клієнтів і управляти скаргами, а також для вирішення виникаючих фінансових або технічних проблем, які можливо вирішити по телефону. Back office обробляє звернення клієнтів за допомогою телефону, електронної пошти, Факсу. За допомогою технічної підтримки проблеми вирішуються протягом 24 годин, а результат про рішення питань/проблем повідомляється клієнтам по SMS.
• Cross Sales/Up Sales (по вхідним дзвінкам)Back office (команда технічної підтримки) необхідна для того, щоб приймати вхідні дзвінки клієнтів і управляти скаргами, а також для вирішення виникаючих фінансових або технічних проблем, які можливо вирішити по телефону. Back office обробляє звернення клієнтів за допомогою телефону, електронної пошти, Факсу. За допомогою технічної підтримки проблеми вирішуються протягом 24 годин, а результат про рішення питань/проблем повідомляється клієнтам по SMS.
Використовується як окремий канал продажів на вхідній лінії. Клієнти, звертаючись в call centre компанії, можуть отримати не тільки технічну підтримку, але й рекомендації щодо нових продуктів, а також про переваги придбання цих продуктів.
ОПЕРАТОР CALL-ЦЕНТРА
Мировой лидер услуг контакт-центров «Global Bilgi» приглашает Вас принять участие в конкурсе на должность
ОПЕРАТОР CALL-ЦЕНТРА
Обязанности:
· Прием входящих звонков от клиентов
· Работа с базами данных
Требования:
Возраст: от 18 до 30 лет
Образование: Высшее или неоконченное высшее, средне-техническое
Навыки и личные качества:
Четкая и грамотная речь, способность к быстрому обучению
Владение ПК - уверенный пользователь (Microsoft Word, Excel, Internet Explorer)
Мы предлагаем:
- получить опыт работы в развивающейся международной компании
- интересную работу в молодом дружном коллективе
- корпоративное обучение
- возможность развития навыков общения с клиентами
- современный офис
- гибкий график работы
- возможность совмещения работы и учебы
- профессиональный и личностный рост
Менеджер по продажам
Мировой лидер услуг контакт-центров «Global Bilgi» приглашает Вас принять участие в конкурсе на должность:
Менеджер по продажам
В обязанности входит:
· Осуществление исходящих звонков клиентам
· Презентация услуг и товаров клиентам существующей базы по телефону
· Оформление заказа
Требования к кандидатам:
· Возраст: от 18 до 30 лет
· Образование: Высшее или неоконченное высшее, средне-техническое
· Грамотная речь
· Умение и желание общаться с клиентами
· Владение ПК - уверенный пользователь (Microsoft Word, Excel, Internet Explorer)
Мы предлагаем:
- получить опыт работы в развивающейся международной компании
- интересную работу в молодом дружном коллективе
- корпоративное обучение
- возможность развития навыков общения с клиентами
- современный офис
- гибкий график работы
- возможность совмещения работы и учебы
- профессиональный и личностный рост
Мы будем рады кандидатам с активной жизненной позицией, позитивным подходом, стремящимся к успешной работе.
Сайт компании: https://www.globalbilgi.com.ua
Если Вас заинтересовало данное предложение, направляйте свое резюме по адресу: cv.kh@globalbilgi.com.ua
Отдел персонала: 093 555 04 10